Program do call center

Program do call center

31 marca 2021 0 przez Oskar Jasinski
Warto mieć świadomość, że contact center jest oprogramowaniem przeznaczonym zarówno do zarządzenia komunikacją przychodzącą, jak i wychodzącą dla przedsiębiorstw. Dlaczego firma powinna zdecydować się na program do call center?

Moduł Call Center – Telemarketing

Omawiany program do call center jest w stanie zdecydowanie zwiększyć zasięg kampanii. Ponadto przedsiębiorstwo, które ostatecznie zdecyduje się na to rozwiązanie będzie mogło znacznie podnieść nie tylko efektywność, ale również umiejętności swoich konsultantów. Z kolei zaawansowane raporty zbiorcze spowodują, że możliwa będzie szczegółowa analiza danych. Nie wszystkie dostępne na rynku systemy call center mogą podnieść jakość zarządzania zespołem w taki sposób, jak contact center https://focustelecom.pl/focus-contact-center-4/ .

Zintegrowanie kanałów komunikacji

Systemy do call center powinny umożliwić przedsiębiorcy na odpowiednie zintegrowanie kanałów komunikacji. Omawiane rozwiązanie pozwala na zbudowanie wewnętrznego call contact center, a także rozwinięcie komunikacji telefonicznej w przedsiębiorstwie. Możliwe będzie dzięki temu nie tylko planowanie, ale również zarządzanie wewnętrznymi procesami obsługi. Ponadto pracownicy danej firmy będą mieli możliwość działania z praktycznie dowolnego miejsca na świecie. Do pracy potrzebny będzie zatem tylko i wyłącznie dostęp do internetu, a także przydzielony numer telefoniczny. Kolejnym niezwykle istotnym atutem omawianego rozwiązania jest możliwość odbierania różnego rodzaj zgłoszeń, zapytań czy zamówień dzięki odpowiednio dostosowany formularz HTML. Można również bez żadnego problemu kierować je do określonych osób w przedsiębiorstwie. Koniecznie trzeba także podkreślić, że zarówno zamieszczenie, jak i zmodyfikowanie formularza jest niezwykle prostym zadaniem. Firma nie będzie zupełnie potrzebowała do tego celu specjalisty.

Podniesienie jakości komunikacji

Rozwiązanie pozwala firmie zbadać satysfakcję za pomocą ankiet głosowych. Połączenia mogą być bowiem nawiązywane po rozmowie z danym klientem, albo kilka dni później. Przedsiębiorstwo będzie również w stanie bardzo efektywnie zidentyfikować błędy poszczególnych konsultantów, a także znacznie poprawić poziom obsługi. Contact center pozwala także na odzyskanie prawie już utraconych klientów dzięki automatycznemu oddzwanianiu do osób, które dokonały rozłączenia przed odebraniem telefonu przez konsultanta. Przedsiębiorstwo może w ten bardzo prosty sposób uniknąć bardzo dużej liczby negatywnych opinii, a także wpisów na forach internetowych czy w social mediach. Rozwiązanie umożliwia także na:
  • podniesienie satysfakcji klientów
  • znaczne obniżenie kosztów call center.
Jest to możliwe przede wszystkim przez zdecydowane zwiększenie wydajności poszczególnych pracowników. Wystarczy bowiem skierować kontakt określonego klienta do danego konsultanta, z którym ten miał przyjemność wcześniej rozmawiać. Warto koniecznie podkreślić, że wspomniana funkcja działa praktycznie we wszystkich obsługiwanych kanałach komunikacji. Firma może także korzystać z dedykowanej aplikacji służącej do nagrywania rozmów. Są one archiwizowane przez rok.