Miasta chcą na billboardy
29 kwietnia 2007Mielecki i radomyski magistraty, między innymi, zgłosiły się w tym roku do konkursu Złote Formaty w ramach II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Konkurs Złote Formaty jest jednym z kluczowych elementów Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Złote Formaty to promocja osiągnięć i ciągłego podwyższania poziomu realizowanych przez samorządy w Polsce projektów promocyjnych. Udział w Konkursie jest doświadczeniem podnoszącym prestiż uczestników, a także realizowanych przez miasta i regiony projektów. Organizatorem konkursu jest Grupa Ströer w Polsce, jeden z liderów reklamy zewnętrznej w Polsce i w Europie, obecny w 12 krajach.
Celem II edycji konkursu Złote Formaty jest wyłonienie najlepszych projektów służących promocji miast i regionów zrealizowanych w 2007 roku.
Nagrodą główną w II edycji konkursu Złote Formaty jest outdoorowa kampania reklamowa o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z kategorii konkursowych. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów wyniesie 400 tys. PLN.
Złote Formaty mają wyłonić najlepsze projekty służące promocji miast i regionów, które zostały zrealizowane w 2007 r. w czterech kategoriach: event – wydarzenie specjalne, plakat reklamowy, strona internetowa i wydawnictwo promocyjne.
Mielec wystartował właśnie w tej ostatniej kategorii. Do konkursu magistrat zgłosił wydawnictwo Mielec wczoraj i dziś. Wędrówki po mieście. Także Radomyśl Wielki prezentuje wydawnictwo promocyjne. Tytuł radomyskiej publikacji to Moje miasto.
(cyn)
News odzyskany z archiwalnej wersji.
To jest ten typ treści, który sprawia, że doceniasz wartość myślenia.
Zastanawialiście się nad tym? Ja dopiero co trafiłem na ten tekst i jestem pod wrażeniem.